DOŁĄCZ DO

MARKETING CONGRESS

22 września 2020

Sprawdź niezbędne informacje organizacyjne!

Już jutro widzimy się podczas pierwszej edycji wydarzenia Marketing Management Congress.
Poniżej znajdą Państwo wszelkie informacje dotyczące kwestii organizacyjnych oraz technicznych.

Wydarzenie: Marketing Management Congress
Termin: 23 września 2020 (środa)
Godziny: 09:00 – (rozpoczęcie rejestracji) – 18:00
Miejsce: Sound Garden Hotel, sala Symphony, poziom 0
Adres: Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa

REJESTRACJA:

 

Czynna w godzinach 09:00 – 09:50. Rejestracja znajduje się na poziomie 0, przy wejściu głównym.

Jeśli kupowali Państwo bilet przez naszą stronę, prosimy o wydrukowanie go lub pobranie biletu na telefon
i okazanie na recepcji.

Jeśli dane uczestnika, którego Państwo zgłaszali uległy zmianie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o takiej sytuacji, zgłaszając się na adres: marketingmanagement@icevents.pl

 

W przypadku, gdy kupowali Państwo bilet przez nasz dział handlowy, niezbędne jest podanie danych osobowych Uczestników.
UWAGA! Rejestracja imienna! Rejestracja uczestników będzie odbywać się wyłącznie na podstawie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS WYDARZENIA:

 

Z uwagi na obecną sytuację wydarzenie zostało dostosowane do nowych wytycznych GiS i Ministerstwa Zdrowia, tj.:

  • Na miejscu będą punkty dezynfekcyjne w różnych miejscach obiektu
  • Znacznie zwiększymy częstotliwość dezynfekcji części wspólnych, klamek, poręczy, lad oraz toalet
  • Udostępnimy punkty zakupu maseczek ochronnych
  • Zwiększymy dystans społeczny pomiędzy Uczestnikami dzięki przemyślanemu ciągowi komunikacyjnemu, by ograniczyć zbędny kontakt pomiędzy wchodzącymi i wychodzącymi uczestnikami
  • Miejsca zostaną przypisane dla Uczestników – o miejscu w danym sektorze decyduje kolejność rejestracji.

Więcej informacji nt. bezpieczeństwa na wydarzeniu znajduje się pod tym linkiem: BEZPIECZEŃSTWO

Uczestnikom przypominamy o:

  • Obowiązku noszenia maseczki bądź przyłbicy ochronnej
  • Zachowaniu bezpiecznej odległości pomiędzy innymi Uczestnikami (1.5 m)
  • Pamiętaniu o dezynfekcji dłoni
  • Wypełnieniu ankiety epidemiologicznej (dostępna on-line oraz na miejscu)

Wypełnienie ankiety epidemiologicznej jest OBOWIĄZKOWE dla każdego uczestnika Kongresu zgodnie z zaleceniami GIS. Aby wejść na Kongres należy okazać POTWIERDZENIE wypełnienia ankiety epidemiologicznej.

Po wysłaniu ankiety on-line na skrzynkę mailową przychodzi potwierdzenie. Jeżeli nie pojawiło się w skrzynce głównej prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM.

Jak dotrzeć na Marketing Management Congress?

 

Kongres odbywa się w Sound Garden Hotel, znajdującym się na ulicy Żwirki i Wigury 18. Wchodząc do hotelu wejściem głównym znajdziecie Państwo recepcję Marketing Management Congress.
Wskazówki jak dojechać ?
Taksówką
Pod wejście główne Sound Garden Hotel, od ulicy Żwirki i Wigury 18.
Samochodem
Na terenie hotelu znajduje się parking podziemny na poziomie -1. Miejsca do parkowania wokół budynku są objęte odrębnym regulaminem oraz odrębną opłatą, która jest regulowana wyłącznie w parkometrach stojących przed budynkiem.
Autobusem
W pobliżu Sound Garden Hotel znajduje się przystanek autobusowy “Novotel 01” oraz “Novotel 02” na których zatrzymują się autobusy o numerach 141, 154, 175, 188 oraz 504.

Rezerwacja hotelu Novotel Airport

 

Dla uczestników kongresu hotel oferuje również specjalną ofertę rezerwacji pokoju na specjalne hasło MMC2020.
  • 250zł brutto ze śniadaniem za SGL
  • 320zł brutto ze śniadaniem dla TWIN/DBL
W celu rezerwacji pokoju prosimy o kontakt na adres mailowy:
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu: marketingmanagement@icevents.pl

DOŁĄCZ DO MARKETING CONGRESS 2020

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ JUŻ TERAZ!

WYPEŁNIJ FORMULARZ