Regulamin konferencji dla menedżerów marketingu ma zazwyczaj na celu ochronę wydarzenia przed wszelkiego rodzaju nieuczciwymi działaniami. Chociaż w sieci jest wiele informacji na temat regulacji konferencji, nie zawsze łatwo jest znaleźć właściwe informacje.

Wstęp na kongres tylko z ważnym biletem

Konferencje to świetna okazja dla marketerów do nauki i nawiązywania kontaktów z czołowymi umysłami w branży. Chociaż jest to świetna zabawa, oznacza to również, że istnieje zwiększone ryzyko nieuczciwych działań, takich jak oszustwa związane z biletami i kradzież pomysłów od konkurencji.

Regulamin

Warunki udziału w kongresie

Czym jest konferencja? Konferencja to wydarzenie przeznaczone dla dwóch lub więcej osób, które spotykają się w celu wymiany informacji, poznania określonego tematu lub omówienia pomysłów. Celem konferencji jest zachęcanie do rozmowy i pomaganie ludziom w jak najlepszym wykorzystaniu wydarzenia.

Głównym warunkiem udziału w kongresie jest poprawne wypełnienie formularza zgłoszeniowego i wysłanie go w termini nie krótszym niż dwa tygodnie przed datą rozpoczęcia kongresu.

Formularz rejestracyjny obejmuje następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail uczestnika,
  • miejscowość i województwo,
  • dane firmy,
  • stanowisko.