Program kongresu
Program i tematy prezentacji na kongresie:
- Pełna moc w czasach zmian
- Sprzedaż dzięki kreatywnej reklamie - metody, sztuczki i badania
- Produkt jako podstawa budowania silnej marki
- "Jeżeli diabeł nie będzie mógł Cię zrobić złym, to zrobi Cię zajętym" - Organizacja pracy własnej i zespołu
- Efektywni ludzie w nieefektywnych systemach – jak podnieść jakość pracy działu marketingu
- Selekcja naturalna. Marketing w nowej normalności
- Innowacje zorientowane na użytkownika, oparte o analizy jego potrzeb i zachowań, zmienią sposób, w jaki firmy będą organizować swoje zasoby, operacje i procesy. Z definicji mają działać zwinniej, wydajniej i skuteczniej. Jedno jest pewne – w biznesowej rodzinie nie wszystkie gatunki przetrwają. Ale co z tego wynika dla funkcji marketingowych?
- Uber, AirBnb czy eBay wywróciły do góry nogami swoje branże. Czy platformy B2B zrewolicjonizują także proces wyboru agencji reklamowych?
- Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi martech dla zarzadzających marketingiem
- Najbardziej niekochane dziecko marketingu. O strategii sprzedażowej "zawłaszczanie kanału"
- Subtelny influence marketing, content marketing, działania wizerunkowe, a z drugiej strony – technika “zawłaszczanie kanału”, która przez niektórych jest uważana za toporną metodę sprzedaży typu “kup pan cegłę”. Gdzie we współczesnym marketingu jest miejsce dla tej strategii? W tym wystąpieniu o tym dla jakich produktów i usług ta technika sprzedażowa będzie najlepsza, jak zaprojektować ten rodzaj komunikacji i w jaki sposób przeprowadzić działania w taki sposób, by nie stracić sympatii klientów.

Najnowsze wpisy

Baza wiedzy
Jak zacząć współpracę z agencją marketingową?
Agencja marketingowa ma za zadanie zbudować pożądany wizerunek firmy na rynku, danego produktu, czy też usługi (...)

Baza wiedzy
Jak skutecznie zarządzać zespołem marketingowym?
Stworzenie dobrego zespołu marketingowego nie jest łatwym zadaniem. Zazwyczaj jest to zadanie dla osoby zarząd (...)

Baza wiedzy
Zarządzanie działem marketingu
Dział marketingu w firmie bez wątpienia jest jednym z najważniejszych działów w każdej firmie. To właśnie on p (...)

Baza wiedzy
Jak dobrać odpowiednią strategię kampanii marketingowej?
Kampanie marketingowe muszą być dokładnie przemyślane. Nie ma tutaj żadnego miejsca na błąd, ponieważ są to wt (...)

Baza wiedzy
4 rady dla każdego marketera
Praca w dziale marketingu jest wyzwaniem nawet dla najbardziej doświadczonego marketera. Realia rynkowe szybko (...)

Baza wiedzy
Dlaczego dział marketingu jest tak ważny w każdej firmie?
Prowadzenie firmy z pewnością dla każdego przedsiębiorcy jest ogromnym wyzwaniem. Niemniej jednak jeszcze ważn (...)