Program i tematy prezentacji na kongresie:

  • Pełna moc w czasach zmian
  • Sprzedaż dzięki kreatywnej reklamie - metody, sztuczki i badania
  • Produkt jako podstawa budowania silnej marki
  • "Jeżeli diabeł nie będzie mógł Cię zrobić złym, to zrobi Cię zajętym" - Organizacja pracy własnej i zespołu
  • Efektywni ludzie w nieefektywnych systemach – jak podnieść jakość pracy działu marketingu
  • Selekcja naturalna. Marketing w nowej normalności
  • Innowacje zorientowane na użytkownika, oparte o analizy jego potrzeb i zachowań, zmienią sposób, w jaki firmy będą organizować swoje zasoby, operacje i procesy. Z definicji mają działać zwinniej, wydajniej i skuteczniej. Jedno jest pewne – w biznesowej rodzinie nie wszystkie gatunki przetrwają. Ale co z tego wynika dla funkcji marketingowych?
  • Uber, AirBnb czy eBay wywróciły do góry nogami swoje branże. Czy platformy B2B zrewolicjonizują także proces wyboru agencji reklamowych?
  • Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi martech dla zarzadzających marketingiem
  • Najbardziej niekochane dziecko marketingu. O strategii sprzedażowej "zawłaszczanie kanału"
  • Subtelny influence marketing, content marketing, działania wizerunkowe, a z drugiej strony – technika “zawłaszczanie kanału”, która przez niektórych jest uważana za toporną metodę sprzedaży typu “kup pan cegłę”. Gdzie we współczesnym marketingu jest miejsce dla tej strategii? W tym wystąpieniu o tym dla jakich produktów i usług ta technika sprzedażowa będzie najlepsza, jak zaprojektować ten rodzaj komunikacji i w jaki sposób przeprowadzić działania w taki sposób, by nie stracić sympatii klientów.
program