Kongres jest corocznym wydarzeniem, którego celem jest stworzenie platformy dla prelegentów, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, aby edukować, oświecać i motywować publiczność. Nasi prelegenci pochodzą z różnych środowisk i pasjonują się tym, co robią. Poznaj ich bliżej!

mmcongress prelegenci Maria Izabela lukaszewicz

Maria Izabela Łukaszewicz urodziła się w Polsce, studiowała na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, gdzie ukończyła studia z zakresu ekonomii i administracji biznesowej. Po studiach pracował jako analityk. Maria opowie o tym, jak jej ścieżka kariery zaprowadziła ją ze stanowiska juniora do zarządzania działem mediów społecznościowych i dzieli się spostrzeżeniami na temat tego, jak odnieść sukces na tym stanowisku.

mmcongress prelegenci Adam Nowicki

Adam Nowicki jest konsultantem marketingowym z ponad 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie komunikacji marketingowej. Do jego klientów należą globalne marki, międzynarodowe korporacje i instytucje edukacyjne.

mmcongress prelegenci Daniel Sobiech

Daniel Sobiech w 2008 roku założył własną agencję marketingową – Intrum Justitia, gdzie świadczy strategiczne usługi marketingowe dla firm z różnych sektorów, takich jak finanse, handel detaliczny, IT, telekomunikacja i nie tylko.

mmcongress prelegenci Szymon Andrucik

Szymon Andrucik jest polskim przedsiębiorcą, managerem marketingu i autorem. Działa w branży od ponad 20 lat, a obecnie pracuje jako CEO własnej firmy. Ma doświadczenie m.in. w digital marketingu, reklamie, public relations i sprzedaży. Był zaangażowany w wiele firm, m.in. GAP-Poland, The Coca-Cola Company Poland, IKEA Group Poland.

mmcongress prelegenci Sylwia Stanaszek

Sylwia Stanaszek jest autorką, prelegentką i ekspertem ds. marketingu cyfrowego. Od ponad 10 lat współpracuje z takimi markami jak Microsoft, IBM, Dell i HP. Współpracował z klientami z listy Fortune 500 na całym świecie, aby pomóc im w tworzeniu lepszych doświadczeń klientów dzięki działaniom marketingu cyfrowego.

mmcongress prelegenci Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska to marketer, który słynie z niestandardowego podejścia do marketingu. Mocno wierzy w moc danych i analityki, co pomogło jej w tworzeniu innowacyjnych strategii i osiąganiu rzeczywistych wyników. Prywatnie pasjonatka sztuki renesansu.

nasi prelegenci