Prelegenci, którzy wystąpią na kongresie
Kongres jest corocznym wydarzeniem, którego celem jest stworzenie platformy dla prelegentów, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, aby edukować, oświecać i motywować publiczność. Nasi prelegenci pochodzą z różnych środowisk i pasjonują się tym, co robią. Poznaj ich bliżej!


Adam Nowicki jest konsultantem marketingowym z ponad 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie komunikacji marketingowej. Do jego klientów należą globalne marki, międzynarodowe korporacje i instytucje edukacyjne.

Daniel Sobiech w 2008 roku założył własną agencję marketingową – Intrum Justitia, gdzie świadczy strategiczne usługi marketingowe dla firm z różnych sektorów, takich jak finanse, handel detaliczny, IT, telekomunikacja i nie tylko.

Szymon Andrucik jest polskim przedsiębiorcą, managerem marketingu i autorem. Działa w branży od ponad 20 lat, a obecnie pracuje jako CEO własnej firmy. Ma doświadczenie m.in. w digital marketingu, reklamie, public relations i sprzedaży. Był zaangażowany w wiele firm, m.in. GAP-Poland, The Coca-Cola Company Poland, IKEA Group Poland.

Sylwia Stanaszek jest autorką, prelegentką i ekspertem ds. marketingu cyfrowego. Od ponad 10 lat współpracuje z takimi markami jak Microsoft, IBM, Dell i HP. Współpracował z klientami z listy Fortune 500 na całym świecie, aby pomóc im w tworzeniu lepszych doświadczeń klientów dzięki działaniom marketingu cyfrowego.

Anna Tomaszewska to marketer, który słynie z niestandardowego podejścia do marketingu. Mocno wierzy w moc danych i analityki, co pomogło jej w tworzeniu innowacyjnych strategii i osiąganiu rzeczywistych wyników. Prywatnie pasjonatka sztuki renesansu.

Najnowsze wpisy

Jak zacząć współpracę z agencją marketingową?
Agencja marketingowa ma za zadanie zbudować pożądany wizerunek firmy na rynku, danego produktu, czy też usługi (...)

Jak skutecznie zarządzać zespołem marketingowym?
Stworzenie dobrego zespołu marketingowego nie jest łatwym zadaniem. Zazwyczaj jest to zadanie dla osoby zarząd (...)

Zarządzanie działem marketingu
Dział marketingu w firmie bez wątpienia jest jednym z najważniejszych działów w każdej firmie. To właśnie on p (...)

Jak dobrać odpowiednią strategię kampanii marketingowej?
Kampanie marketingowe muszą być dokładnie przemyślane. Nie ma tutaj żadnego miejsca na błąd, ponieważ są to wt (...)

4 rady dla każdego marketera
Praca w dziale marketingu jest wyzwaniem nawet dla najbardziej doświadczonego marketera. Realia rynkowe szybko (...)

Dlaczego dział marketingu jest tak ważny w każdej firmie?
Prowadzenie firmy z pewnością dla każdego przedsiębiorcy jest ogromnym wyzwaniem. Niemniej jednak jeszcze ważn (...)