DOŁĄCZ DO

MARKETING CONGRESS

21 września 2020

Marketing Management Congress już w tę środę. Sprawdź, co się wydarzy

W środę 23 września w Warszawie odbędzie się Marketing Management Congress. Co w planie wydarzenia? Prelekcje, które zmienią podejście uczestników do marketingu!

 

Marketing Management Congress to najbardziej merytoryczny event branżowy w Polsce. Starannie wyselekcjonowani prelegenci opowiedzą o najważniejszych zagadnieniach dla tego działu przedsiębiorstwa. Wskażą, co robić, by dostosować się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

 

MMC – merytoryczne prelekcje już od od pierwszych minut

 

O godzinie 10:00 swój wykład rozpocznie Jacek Walkiewicz, psycholog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych. Powie o tym, jak osiągnąć pełną moc w czasach zmian. Zaraz po nim na scenę MMC wyjdzie znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą głośną polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone'a do stratosfery, Jakub Biel. Odpowiadał on za komunikację grupy x-kom. Aktualnie jest jednak Head of Marketing w Green Cell. Jego prelekcja poświęcona będzie temu, że niestandardowa reklama i plotka mają ze sobą wiele wspólnego - ludzie sami chcą o nich mówić. Zdradzi, skąd brać rozwiązania, triki, a także kreatywne pomysły, które działają w marketingu.

 

Kolejne wykłady to „Produkt jako podstawa budowania silnej marki” Michała Leszka, czyli dyrektora marketingu rodzinnej firmy Lechpol. Na co dzień zajmuje się rozwijaniem strategii marketingowej oraz nadzorowaniem działań promocyjnych marek należących do firmy. To twórca projektu marketingowego Kruger&Matz, w którym szuka ludzi z pasją. Ponadto, Wojciech Herra z kolei zdradzi tajniki tego, jak efektywnie zarządzać czasem swoim i swojego zespołu. To ponoć umiejętność skupiania się na strategii działania jest kluczem do sukcesu, o czym powie w wykładzie „Jeżeli diabeł nie będzie mógł cię zrobić złym, to zrobi cię zajętym. Organizacja pracy własnej i zespołu”.

 

Niekochane dziecko marketingu i zarządzanie zespołem kolejnymi tematami

 

Po przerwie Franciszek Georgiew z Social Tigers opowie o tym, co decyduje o efektywności zespołu marketingowego. Podczas wykładu poruszone zostaną kwestie systemów wynagrodzeń, dopasowywania ról w zespole, jak również kilka taktyk, które zwiększają obroty firmy bez zwiększania zatrudnienia. Zaraz po nim Wojciech Ławniczak w wykładzie „Selekcja naturalna – marketing nowej normalności” postawi pytanie, jak zmieniają się funkcje marketingowe.

 

Nie zabraknie również Grzegorza Borowieckiego, czyli nadsztygara w agencji reklamowej WUNDERTEAM. Skupi się na tym, jak się poruszać w środowisku, w którym marketer staje się klientem i może łatwo wpaść w pułapkę poszukiwania drogi na skróty. „Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi martech dla zarządzających marketingiem” rozpocznie się o 16:20.

 

MMC zamknie komediant komedii, a także  wirtuoz statystyki, czyli Janina Bąk. Powie o tym, że świat marketingu dzieli się na subtelny influence marketing, content marketing, działania wizerunkowe i technikę zawłaszczania kanału. Ta ostatnia to wszystko to, co z subtelnością nie ma wiele wspólnego. Zastanowi się więc, czy marketingowe „kup pan cegłę” ma rację bytu.

 

To wszystko już w środę, 23 września w Warszawie.

KUP BILET 

DOŁĄCZ DO MARKETING CONGRESS 2020

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ JUŻ TERAZ!

WYPEŁNIJ FORMULARZ