28 września 2020
Marketing Management Congress to najbardziej merytoryczny event branżowy w Polsce. 23 września eksperci o opowiedzieli o najważniejszych zagadnieniach dla tego sektora i wskazali, co robić, by dostosować się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.
O godzinie 10:00 event rozpoczął Jacek Walkiewicz, psycholog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Mówił o tym, jak osiągnąć pełną moc w czasach zmian. Zaraz po nim na scenę MMC wyszedł znany z niestandardowego podejścia do marketingu Jakub Biel, Head of Marketing w Green Cell. Jego prelekcja poświęcona była temu, że niestandardowa reklama i plotka mają ze sobą wiele wspólnego - ludzie sami chcą o nich mówić. Podpowiedział, skąd brać rozwiązania, triki i kreatywne pomysły, które działają w marketingu.
Kolejne wykłady to „Produkt jako podstawa budowania silnej marki” Michała Leszka, czyli dyrektora marketingu rodzinnej firmy Lechpol. Wojciech Herra z kolei zdradził tajniki tego, jak efektywnie zarządzać czasem swoim i swojego zespołu. Opowiedział o tym w wykładzie „Jeżeli diabeł nie będzie mógł cię zrobić złym, to zrobi cię zajętym. Organizacja pracy własnej i zespołu”.
Po przerwie Franciszek Georgiew z Social Tigers opowiedział o tym, co decyduje o efektywności zespołu marketingowego. Podczas wykładu poruszył kwestie systemów wynagrodzeń i dopasowywania ról w zespole. Pokazał również kilka taktyk, które zwiększają obroty firmy bez zwiększania zatrudnienia. Wojciech Ławniczak natomiast postawił pytanie, jak zmieniają się funkcje marketingowe w wykładzie „Selekcja naturalna – marketing nowej normalności”.
Ponadto, nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM, Grzegorz Borowiecki, skupił się na tym, jak poruszać się w środowisku, w którym marketer staje się klientem. Podpowiedział też „Jak zostać inżynierem marketingu”. Tę edycję Marketing Management Congress zamknęła komediant komedii i wirtuoz statystyki, czyli Janina Bąk. Opowiedziała o najbardziej niekochanym dziecku marketingu, czyli o tym, czy marketingowe „kup pan cegłę” ma rację bytu.
Nasz event był również okazją do tego, by nawiązać nowe kontakty biznesowe i wspólnie zastanowić się nad tym, jak zmienić przyszłość branży. Strefa wystawiennicza, a także networkingu dały możliwość dyskusji i nawiązania nowych współpracy. Wiemy, że w czasach gospodarczego kryzysu są one szczególnie cenne.
Bez stabilnych liderów branży, którzy wsparli Marketing Management Congress, wydarzenie nie byłoby takie samo. Dziękujemy WPPRINT Print Management, Meeting Application, Brief 4U, Samsung, IAB Polska, Senuto, Wunderteam i Social Tigers.
ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ Z WYDARZENIA
Sprawdź nas także na Facebooku: