mmcongress.pl
  • Home
  • Dla kogo?
  • Dlaczego?
  • Zapisz się!
  • Regulamin
  • Sponsorzy
  • Prelegenci
  • Program

Marketing - dzielimy się wiedzą

Marketing to dziedzina biznesu, która ma na celu łączenie kupujących i sprzedających. Jest to zestaw czynności, które firma lub osoba fizyczna podejmuje w celu planowania, wyceny, promocji i realizacji transakcji sprzedaży.

współpraca z agencją marketingową
Jak zacząć współpracę z agencją marketingową?

Agencja marketingowa ma za zadanie zbudować pożądany wizerunek firmy na rynku, danego produktu, czy też usługi (...)

dobry zespół marketingowy
Jak skutecznie zarządzać zespołem marketingowym?

Stworzenie dobrego zespołu marketingowego nie jest łatwym zadaniem. Zazwyczaj jest to zadanie dla osoby zarząd (...)

zarzadzanie dzialem marketingu
Zarządzanie działem marketingu

Dział marketingu w firmie bez wątpienia jest jednym z najważniejszych działów w każdej firmie. To właśnie on p (...)

strategia kampanii marketingowej
Jak dobrać odpowiednią strategię kampanii marketingowej?

Kampanie marketingowe muszą być dokładnie przemyślane. Nie ma tutaj żadnego miejsca na błąd, ponieważ są to wt (...)

rady dla marketera
4 rady dla każdego marketera

Praca w dziale marketingu jest wyzwaniem nawet dla najbardziej doświadczonego marketera. Realia rynkowe szybko (...)

znaczenie działu marketingu
Dlaczego dział marketingu jest tak ważny w każdej firmie?

Prowadzenie firmy z pewnością dla każdego przedsiębiorcy jest ogromnym wyzwaniem. Niemniej jednak jeszcze ważn (...)

Kongres MEM

MEM Kongres jest skierowany do kadry zarządzającej działów marketingu. Dowiedz się na czym polega współczesny marketing.


© 2022, mmcongress.pl

Przydatne linki
  • Prelegenci
  • Sponsorzy
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
O nas

Na Kongresie MEM dowiesz się jak zbudować silną markę i podnieść jakość pracy działu marketingu. Sprawdzisz jak przygotować kreatywną reklamą opartą na skutecznej analizie potrzeb.