DOŁĄCZ DO

MARKETING CONGRESS

SPRAWDŹ NASZE

AKTUALNOŚCI

Marketing Management Congress za nami.

Czytaj więcej...

Sprawdź niezbędne informacje organizacyjne!

Czytaj więcej...

Marketing Management Congress już w tę środę. Sprawdź, co się wydarzy

Czytaj więcej...

Sprawdź prelegentów Marketing Management Congress!

Do Marketing Management Congress został równo tydzień! Nasi prelegenci przygotowują się do wystąpień. Zapewniamy - ich merytoryczne wykłady zmienią Wasze postrzeganie marketingu! Co ostatnio „pochłaniało” czas naszych prelegentów? Przygotowywanie się…

16 września 2020

Marketing bezpośredni XXI wieku. Jak ewoluował?

Większości marketing bezpośredni kojarzy się z akwizytorami i dostarczaniem katalogów do klientów. W XXI wieku wygląda on jednak inaczej. Jak ewoluował? Choć w dzisiejszych czasach niezapowiedziane pukanie do drzwi kojarzone…

10 września 2020

Marketing przyszłości na Ciebie czeka! Dołącz do Marketing Management Congress!

Marketing Management Congress rusza już 23 września. To wydarzenie, na którym nie można zabraknąć osób, które chcą dopasować zarządzanie nim do wymogów "nowej normalności".   Dynamizm współczesności wymaga ciągłego trzymania…

2 września 2020

Wrocław otwiera się na managerów! Marketing Management Congress już w marcu 2021

17 marca 2021 roku Wrocław zamieni się w platformę najbardziej merytorycznej wiedzy dla marketing managerów. Marketing Management Congress otwiera się na nowe lokalizacje, by być jeszcze bliżej tych, którzy stawiają…

1 września 2020

Strategia zawłaszczania kanału – koniec marketingowej kreatywności?

Strategia zawłaszczania kanału a produkt, miejsce, cena – jakie mają znaczenie? O tym wszystkim podczas Marketing Management Congress opowie Janina Bąk. Strategia dominacji produktowej to posiadanie produktu chronionego patentem i…

18 sierpnia 2020

Nowa rzeczywistość, nowa branża eventowa. Jej drugie imię to „bezpieczeństwo”

Czas na pytania już minął. Teraz moment na odpowiedzi. Branża eventowa zmieniła się w imię bezpieczeństwa. Żeby w czasach kryzysu gospodarczego biznes poszedł do przodu, potrzeba konkretnych i przemyślanych działań,…

14 sierpnia 2020

Koronawirus szansą na postęp. Ze smartfonem przez kolejne pandemie

Koronawirus szansą na postęp. Covid-19 zmienił rzeczywistość – nigdy dotąd nasze zachowania online nie wpływały na nasz świat offline i odwrotnie. Dlatego liczę, że wiele firm wykorzysta tę pandemię i…

13 sierpnia 2020

Kreatywna reklama kluczem do sukcesu firmy. Najlepsze przykłady

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. To prawda, jednak w czasach dużej konkurencji potrzeba naprawdę dużej kreatywności, by zaskoczyć odbiorcę. Kreatywna reklama – jeden z kluczy do sukcesu firmy.…

11 sierpnia 2020

Nie stój w miejscu! Zarządzanie marketingiem - trzymaj rękę na pulsie

Kto stoi w miejscu, ten się cofa. To hasło jest jeszcze bardziej aktualne w czasach pandemii. Zarządzanie marketingiem się zmieniło. Warto więc być na bieżąco. To możliwe dzięki Marketing Management…

4 sierpnia 2020

Co to MarTech i jak wykorzystać go do rozwoju firmy?

Marketing technologiczny (MarTech) dla niektórych jest tylko kolejnym terminem-workiem, który został wymyślony, by wzbudzić sensację. Jego narzędzia mogą być jednak bardzo przydatne w pracy marketingowca. Marketing Technologiczny (MarTech) to kompilacja…

28 lipca 2020

Nasz

Instagram

🤍

🤍

🤍

🤍

🤍

🤍

🤍

🤍